Besturen

Taakvelden

Wat willen we bereiken?

  • Zeer tevreden inwoners over de kwaliteit (snelheid/deskundigheid) van de dienstverlening.
  • Goede digitale dienstverlening/ digitale processen optimaliseren

Een kwalitatief goede en veilige basisregistratie.

  • Aandacht voor aanpak fraude.

Wat gaan we doen?

Activiteiten

Toelichting

Wanneer

Verbeteren kwaliteit van de dienstverlening.

Komend jaar investeren we in een nieuwe kennisbank ter ondersteuning van het KCC, waarbij nog meer vragen aan de voorkant afgehandeld worden.

Q4

Actualiseren welkomstbeleid.

Moderniseren welkomstmap inclusief attentie(s)
en restyling van de welkomstborden gemeentegrenzen.

Q2

Hoe gaan we dit meten?

Voor dit taakveld zijn geen indicatoren geformuleerd.

Deze pagina is gebouwd op 12/22/2021 12:16:51 met de export van 12/22/2021 12:10:18